بر اساس نظرسنجی صورت گرفته توسط رسانه تخصصی و برند ایران ، بانک گردشگری موفق شد تا موثرترین تبلیغات را در این نظر سنجی عمومی از آن خود کند .
در نظر سنجی موثرترین فعالیت های تبلیغاتی بانک ها ، بانک گردشگری در رتبه نخست و بعد از ان به ترتیب بانک های سامان ، شهر و ملت رتبه های دوم تا چهارم را به دست آوردند .
به نقل از ایسنا ، مهدی اسدی مدیر امور روابط عمومی بانک گردشگری در این خصوص اعلام کرد ، خوشبختانه سیاستگذاری تبلیغاتی در بانک گردشگری از آغاز به گونه ای صورت گرفته که بتوان از تجارب و اثر بخشی خدمات در این کمپین برای دیگر کمپین ها بهره برد و این امر با افتتاح شرکت هم وطا از شرکت های وابسته به این بانک به گونه ای پیش رفت که دانش به دست آمده در تبلیغات بانکی به شکلی هدفتمند و بر اصول استاندارها و خرد جمعی برنامه ریزی و اجرا گردد .
شایان ذکر است که بانک گردشگری در چند سال اخیر با بهره گیری از ایده های نوین و خلاقانه موفق شده تا شکل تازه ای از تبلیغات را از نظر اثر گذاری مردمی با حفظ و رعایت طراحی محصول و خدمات ، همراه با دقت در زیبایی بصری توام با سادگی طرح به نمایش بگذارد .